August 18, 2009

AWARD for "QUEEN of 2 heroes"

Sudah 3 hari, aku tidak membuka blogku. Ingatkan line internet yang rosak. Tension aku dibuatnya. SmileysMasa buka blog "Buih-Buih CiNTa" ada seorang follower baru yang masuk. Best sebab aku dah ada 26 orang follower kat blog "Buih-Buih CiNTa". Kemudian aku buka pula blog "selagi IDEA mencurah". Blog ni masih baru aku wujudkan. Blog ni lebih kepada coretan harianku.

Alhamdulillah, akhirnya ada seorang follower kat blog ni. Best tak terkata rasanya... Smileys Hari tu aku dah beri AWARD kat pn-iena. Hari ini aku nak beri pula AWARD kat Nadia sebab dialah insan yang pertama masuk follower aku kat blog ni. Aku mesti mengotakan janjiku. Bak kata pepatah, "kerbau berpegang pada talinya, manusia berpegang pada janjinya".


Nadia, terimalah AWARD yang seadanya ini dariku yang didesign khas buatmu...Smileys"Semoga persahabatan kita bukan setakat di alam maya ini sahaja. Terima kasih kerana sikap prihatinmu terhadap blog "selagi IDEA mencurah".




0 SWEET COMMENT: